Alina_aaa bebeğim 5.5 aylık, meme reddi yapar diye bu zamana kadar korkumdan hiç biberon vermedim😄 kaşık biberonla dışarıda hallettim emziremeyeceğim durumlarda, 3 gün önce biberon verdim artık kaşık biberonla dışarıda zor oluyor büyüdüğü için tutmak istiyor ve dökülüyor. Philips avent biberon var bende, daha hamilelikte almıştım. Onu kullanıyorum suan 3 gündür herhangi bir sorun yok, anne memesine çok benziyor, çekiyor onuda bebeğim. Ben cok beğendim, ilerleyen günlerde de sorun olmayacağını düşünüyorum. Tavsiye ederim 🤭