3,5 aylık bebeğim yarım kundak yaparak gece ve gündüz uykularında bu zamana geldik , kundak yapmadığımda kendini uyandırıyor eli yüzünde burnunda gözlerinde , ne kadar sıkı da yapsan o eller mutlaka kundaktan çıkıyor , gündüz kamera ile izliyorum anında müdahale yapıyorum ancak bir kaç kez gece uykusunda yatağından aşağıya kendini kaydırdığı için müslin örtü boğazında hatta bazen dudaklarının üzerinde gördüğüm için artık yapmamaya çalışıyorum,uyku bölünüyor ama üzücü şeyler olmaması adına böylr daha uygun