belinayinannesii ben de kuzumu hiç sallamadan hep ya üstümde, ya kolumda uyuttum. Yanıma yatıyordu yani. Şu 1 haftadır ben yatağa yatıyorum, o da yatakta döne döne oyalanıyor. Arada gelip bana yapışıp kendini öptürüp geri gidiyor, sonra da uyuyor kendi kendine. Benden uzakta uyuyor yani. Çok mutlu oluyorum 🧿🌸 kucağa alma alışır diyen insanlar utanır mı? Sanmam 😂😂 9 ay 24 günlük bu arada. Şu 9 ayı iyi ki koynumda uyutarak geçirmişim çünkü belli ki bundan sonra benden ayrı uyuyacak 🥹