benkosarim noluyasanagenemiros emzirdikten sonra sağdıysanız gayet iyi maşallah emzirmeden önce de sağduysanız gayet milim çok iyi
EmirMom noluyasanagenemiros Maşallah güzel canım sağımda hepsi çıkmıyor bebeğin emmesi ile sağım bir degil zaten
Delihatun_ noluyasanagenemiros maşallah benim en fazla 50 ml çıkıyordu tek seferde mi sagdiniz 1 aylık bebeğe yeterlidir bence
Sebusebu noluyasanagenemiros yeterli canım gayet iyi. Bol sağım emzirmeye devam et. 2 aylık oglum 120 ml içiyor suanda
noluyasanagenemiros EmirMom evet çıkmadı galiba hala ağrı yapıyor göğsüm bende bilemedim bazen doymadığını düşünüyorum o yüzden merak ettim
momy_alya Maşallah canım , ben 1-2 aylıkken sadece gece sağımında böyle oluyordu , bende süt saklama poşetinde buzluga atıyordum , sende öyle yap ilerde sütün azalırsa Allah korusun kullanırsın
Dondurmalikahve noluyasanagenemiros Maşallah ortalama 1 aylık bebeğin içeciğine göre çok bile sağımla bütün süt çıkmaz ama bebek emdikçe süt gelir o yüzden sağmaktan cok emzirmeye çalışın nazar değmesin afiyet olsun bebeğinize.