Biz istanbula tatile geldik avusturyadan oglum 2 gündür ateslendigi icin acile götürdük burada . Önce bize dendiki röntgen kan tahlili istiyorum .Hayir röntgen ne icin 10 aylik bir bebege anlamadim o ayri . Neyse sonra sadece influenza testi yaptirin sonucuna göre konusalim dedi doktor bey. Influenza begativ cikti hop kan almadan antibiotik yazdi. Dedim kan almadan neden antibiotik dedi bogazi kizarmis e dedim viral olabilir crp sine bakmicakmisiniz hayir dedi gönderdi. Sonra ben baska hastanede crpsine baktirdim antibiotik vermeden . CrP si 1.8mg/l cikti referans deger 0-6 yaziyor .
Antibiotiklik bir durum yok sanirim. Siz ne diyorsunuz
Bu arada oglum bundan bi hafta önce asi olmustu kaba kulak kizamik kizilcik asisi oda ates yapmis olabilir ama gecmedigi icin 2 gündür emin degildim.