Merhaba herkese 🥰kullandığınız mamaları nereden alıyorsunuz merak ettim.benim görümcem eczanede calistigi için arastirmamistim fiyatlarini çünkü indirimli aliyo.hep o getiriyo nadiren farklı eczeneden eşim aliyo 103 lira ben similac kullanıyorum.e ebebekte aynı mama 77lira arada çok fark var. Ayda en az 4 bu büyük kutu alıyoruz cunku.diğer markalarda da bukadar farkediyomu bilmiyorum