twinsistersmom benim de 10 aylık ikiz bebeklerim bide 5 yaşında kızım var. Her gün neler yapıyorum sıralı yazayım, okuyan bordo berelidir 🤣 sabah 9.30 10 gibi kalkarız önce mama yerler sonra kahvaltı yaparlar. Onları ya hoppalaya ya da oturağa koyarım yemek masasının üstünde iki kardeş oynar, ben temizlik çamaşır varsa onları hall ederim, temizlik yaparken bebeklerim beni izlemeye bayılıyor 😀 bulaşık makinası doluysa onu boşaltırım ya da kirlileri yerleştiririm. Öğlen yemeklerini yerler uyurlar bende o sıra yemek yaparım hazır yemeğim varsa ütü yaparım. Bebekler uyanır mama içerler biraz oynarız sonra ara öğünlerini yerler. Sonra onlar yine ya hoppala ya oturağa ben ütüm varsa ütümü yaparım ve akşam olur babamız gelir yemek yeriz baba çocuklarla ilgilenir benim mesai biter. Uyku saatlerine kadar babası bakıyor çocuklara ben de dinlenmiş oluyorum. Günümüz çoğu zaman böyle geçiyor bende tek bakıyorum ama 5 yaşımdaki kızım çok ilgilenir oynar sever kardeşlerini. Ağlasalar oyalamak için elinden geleni yapar küçük anne ☺️ Biliyorum hiç kolay değil ama bence bebekler büyüdükçe benim işim hafifliyor. Şu an en azından yeme saatleri uyku saatleri belli ona göre insan bi plan yapa biliyor. Derin temizlik gerektiği zaman da oda oda yapıyorum her günümü bi oda için ayırıyorum.