Eminegul5 merhaba, hangi çiti kullanıyorsunuz bilmiyorum ama ben unigo kullanıyorum gayet geniş ve yürüme arkadaşını içine koydum. Onunla oynamayı çok seviyor. Bir de fisher price köpekcik aldım, ikisi hayatımı kurtardı. Bu arada ben de size birşey sormak istiyorum. Ben de evden çalışıyorum her 1 saatte bir 10
-15 dk oynuyorum ama sanki yetmiyor gibi hissediyorum. Siz gün içinde ne kadar vakit geçiyorsunuz.?