Gullsam Benim bebeğim 2 aya yakın ağzına hiçbir şekilde yemek kırıntısı bile sokmuyor ondan dolayı doktora götürdük ama bir neden bir sebep bulamadı kan tahlili yapınca kalsiyum yüksek çıktı yani sınırda ve bana yoğurt vermememi söyledi d vitamini de vermememi söyledi ama ben zaten d vitamini yaklaşık 4 5 aydır vermiyorum o zaman da hafif bir yükseklik vardı zaten zaten 2 aydır hiçbir şekilde ağzına yemek girmiyor ki yoğurt yesin peki bunlardan olmuyorsa durduk yere neden kalsiyum yüksek çıkar doktor bey bizi hiç aydınlatmadı yemek yemediğinden dolayı mama veriyorum acaba mama yapar mı kalsiyum yüksekliği bu farklı bir doktordu ve pazartesi kendi doktoruma götüreceğim ve kalsiyum yüksekliği mide bulantısı iştahsızlık yapar mı acaba sadece de kalsiyum yüksek dedi ve hiçbir şekilde aydınlatmadı bizi doktor bey bu kalsiyum yüksekliğini yaşayan annelerimiz var mı acaba
Sevdaacan Gullsam benim kızım 20 aylık 9. Aydan beri hep kalsiyumu yüksek doktora sorduğumuzda mama ve anne sütü alan çocuklarda kalsiyumun yüksek çıkması normal demişti
fizyoterapist_anne06 Sevdaacan merhabalar hala kalsiyum kontrolü yapiyormusunuz bizimde yüksek çıktı sınırın 1 yas napsam internette nasıl korkutuyor moralim bozuluyor okudukca
-Mucizem Gullsam Ben bir kere dahiliye randevu aldım çok halsizlik felan vardı bende o zaman emziriyodum vitamin degerlerine baktiracaktim kalsiyum yüksek çıkmıştı doktor su iciyomusun dedi çok içen biri değilim dedim bide üstüne emziriyodum git iki gün boyunca günde en az 1 buçuk litre iç gel dedi bakalım dedi içtim ve anında değerim düştü iki günün sonunda o yüzden dedim canım
Buzperisi Kaç çıktı ? Bizim de yüksek yatış verdiler, idrar söktürücü ve serumla düştü, bugün tekrar kontrole geldik yine yükselmiş 5 gunde yine yatış verdiler ama sebebini bulamadılar, size ne dediler ?