Selamlar son dk sezeryanla doğum yaptım, 3 günlük bebeğim, sarılık çıktı hastaneden çıkarken kilo fazla kaybetti. Mama da veriyorum sütüm de var ama emmiyor çünkü uyanmıyır asla, bir memeyi 15 dj emiyor diğerini emmiyor uyuyor mamayı bile zor içiyor uykudan gözünü açamıyor lütfen akıl verin, ayak altı burun vs denedim işe yaramadı