Deletedmom_82 kısaca bahsedeyim her yolu denemelisiniz çünkü her bebek farklı. Prebiyotik damlalar var. Bağırsak florasını duzenleyen. Her damla her bebege etki etmiyo deneye deneye buluyosun ben 2 marka denedim çok fayda goremedim devam da etmedim dr lar en iyisi biogaia diyolar ama. Eczaneden alabilirsin. Gaz damlasi veriyolar ayrıca sap simplex en yaygını. Ben duzenli kullanmadım ilaç olduğu için içime sinmedi cok zor durumlarda verdim etki etmistir belki. Gazını cikarabilsin diye karnini ayaklarini sıcak tutmakta iyi geliyo ama şimdi yaz günü zaten sıcak diye bunalma olur o yöntemin mevsimi değil gibi. Acı elma yağı ile ayak altlarina masaj yapabilirsin günde 2-3 kere faydasını gören çok. Birde YouTube da gaz masajlari var onlarinda çok faydası var ama istikrarlı yapman gerek. Hepten yok etmesede krize girmesini önler. Tabi bu bi süreç bazı bebekler çok zor atlatiyor o yüzden onlemlerini almalısın. Ben çok acemiydim ne yapicami anlayana kadar bayağı acı çekti kızım. O yüzden böyle uzun uzun anlatmak istedim. 2. Ayda falan zirve yapicak. Neden oluyo dersen karın kasları tam gelisemedigi için bağirsaktaki gazı itip boşaltamıyor. Gelisene kadar da böyle bi süreç yaşıyoruz. Ne zaman gelişirse o zaman geçiyor. 3-4 aylikken falan bayağı azalıyor. Tam aciklayabildim mi bilmiyorum ama durum bu