Kızlar bebeğim 1 buçuk aylık emzirdim için mama kulllanmıyordum sadece doğduğunda almıştık ne olur olmaz diye dün çok hasta olduğum için emzirmek istemedim ona geçmesin diye ve mama verdim ama mamanın kapağı açıldıktan sonra 4 haftada bitmesi gerekliymiş sma almıştım ben nerdeyse 6 7 hafta geçince vermişim bir sorun olurmu mama vermediğim için hiç böyle sorun olduğunu bilmiyordum yaşayan varmı aranızda şuan çocuğum aşırı gazlı ve emzirdğimde karnı gurulduyor. Bu sorundan kaynaklımı sizce