Cinarabia Perşembe günü rotavirüs ilk dozunu olduk olduğundan bu yana 5 kaka yaptı ama sulu sulu ishal gibi renk değişimi olur kakada demişti hemşiremiz ama renk değişmedi ishal oldu 🤷🏻♀️ bebişi bu şekilde olan oldu mu acabaa??
Merveio14 Cinarabia bizde cuma günü olduk ilk dozu, hemşire ishal ateş belki yapabilir dedi kakasını yaptı 2 kez ama ishal şeklinde değil bolca emzirin bişi olmaz Allah’ın izniyle
Cinarabia Sizden-biri olursa ne yapmanız gerektiğini söyledi mi? Kimisi probiyotik vermiş. Bugün sağlık ocağıda kapalı soramıyorumda