@Ahrzamann_ post kapatılmış ben de bu sebeple buradan yazıyorum. Naime hanımın da belirttiği gibi kimlik teyidim yapıldı. Resmî olarak din görevlisi kimliğimle burada sorusu olanlara gönüllü olarak yardımcı oluyorum. Yani sizin gibi din görevlisi vasfı olmayıp sürekli din hakkında olur olmaz paylaşımlarda bulunmuyorum. İnanın sizin ve sizin gibilerin oluşturduğu tahribatı düzeltmeye çalışmak çok daha fazla zamanımı alıyor. Keşke usul bilmeden din hakkında konuşup itici etki oluşturmasanız da dinimize bu kadar zarar vermeseniz. Ama olsun, ben gücüm yettiğince sizin oluşturduğunuz tahribatı düzeltmeye devam edeceğim. Son duanızda kesinlikle hemfikiriz, Rabbim şuur versin 🤲🏻