Merhaba sevgili anneler bebeğim 11 aylık İzmir’de oturuyoruz malum sıcak havalar ve bebeğimle zorlanıyoruz dün sabah uyandığında boynunun altı beyaz beyaz küçük sivilce olmuş bide boynu ve ensesi kızarmis kollarının içleri de aynı şekilde kızarık sıcaktan mi acaba diye düşünüyorum daha önce de böyle olmuştu doktora gittik isiligin bir tık artmis hali dedi ve Recream diye bir krem verdiydi o zaman geçti ama dünden beri geçme olmuyor bir türlü sizde böyle durumlar yaşadınız mı ne yapabilirim başka bide duş aldiriyorum devamlı yardımcı olabilir misiniz???