Alprslanatess 4 aylık kızlqr su ıkı gündür çok mama ıcmıyor araya saat çok gırıyor en son 5 buçukta verdim mesela yaptım mama ıcmedı yaaaa nedennn
Evaninanasi Alprslanatess sıcaktan olabilir, diş olabilir veya atak haftasındaysa ondan da olabilir. Muhtemelen geçici bir süreçtir ama siz yine de sık sık teklif edin.
Sari- Yaşadığınız yer çok mu sıcak belki ondan iştahsız olabilir ya da diş çıkarmasına az kalmıştır o zaman da çok iştahsız oluyorlar . 🥲
Alprslanatess Sari- istanbulfanyasıyorum ama evimde klima var yanı sıcak değil ama ona rağmen zor ıcırıyorum ağlayarak içiriyorum gece sıkıntı yok ama gündüz böyle ıkı gündür
Sari- Alprslanatess benim bebeğimde de o aylarda çok oldu doktora sormuştum diş baloncukları görmüştü diş çıkaracağı için iştahsız olabilir dedi 🤔 isterseniz siz de görünün bir doktorunuza hem sizi doğru yönlendirmiş olur . ☺️ Bu arada bir kaç gün sonra eski iştahına dönmüştü ben de kaygılanmıştım sizin gibi
Sari- Alprslanatess bence de götürün kesinlikle en azından doktorun görüşü biraz rahatlatıyor insanı 🤗 gezdirerek ayakta sallayarak da biberon teklif edebilirsiniz bazen dikkatleri dağınık olunca daha kolay emiyorlar☺️
Alprslanatess Sari- evet kesınlıkle su aralar ıkı gündür ozellıkle kalabalık olunca asla ıcmıyor asla etrafı ıncelıyor ınsanlaeı ıncelıyor
BetulDefnee Kabızlık veya gazdan mideye baskı oluyorsa tok hissedebilirmiş bebekler, bizimkinde gaz vardı çok fazla ondan emmiyır dedi doktor