Ozlem2904 Az önce haberin son kısmına denk geldim.. yumurtada N ile başlayan kanserojen madde m tespit edilmiş? Tarım bakanlığı arastirmama m başlatmış? Bebeğime hergun veriyorum yumurta.. kan beynime sıçradı! Bakanlıkta araştırma yapiyo diye duyunca
minderbob Ozlem2904 haberi okudum. Ülkemizde yumurta ve tuvuk sektöründe çabuk olgunlaştıran antibiyotikler kullanılıyor. Bunlardan bi tanesi abd ve avp’da yasak olmasına rağmen ülkemizde serbest. Adı geçen marka uzak doğu ülkelerinden birine ihraç ediliyor ve gümrük kontrolünde yasaklı antibiyotiğe rastalanıyor. Mallar gümrükten geçmedi soruşturma başlatıldı ama firmanın kalanını iç piyasaya sürüp çoktan tüketildiği yönünde haberler var. Yumurtayı ben de hergün yediriyorum. Köy yumurtası almak da çözüm değil bu devirde. Soğuk bölgelerde köydeki tavuklar bile yem verilerek büyütülüyor. Herhangi bi köylüden alsanız kontrolleri var mı hastalıksız mı bilmeniz satıcının vicdanına kalmış. Tarım ve gıda bakanlıklarının kendi insanını bu kadar çıkmaza sokması ve denetimsiz iş yapmasının altında malesef önemli ilaç firmalarının sahip veya ortaklarının siyasi bağlantıları yatıyor. Onlar için hastalar olmalı ki ilaçlar satılsın. Yine de güvendiğiniz bi yerden alarak bu denli faydalı bir besini tüketmeye çalışmalısınız.
Alerjikrinit Ozlem2904 ben organik yumurta yedirmeye çalışıyorum. Besin konusunda felaket zehirleniyoruz yani her konu siyasete dokunuyor ne diyim bunca şeyin vebalı yapanların oy verenlerin boynuna. Tarım Bakanlığı ne halt yiyor anlamıyorum sürekli böyle bir fiyasko çıkıyor
minderbob Ozlem2904 Evet ama soruşturma tamamlanmadığı için başka platformlarda açıklamak suç isnatı olur firma haklarına zarar verme kapsamında şuçtur. Ben burdan paylaşmayayım ama sosyal medya ve telegramda ifşa edildi.