Merhaba kızlar 4,5 aylık bebeğim var.gunduzleri ortalama 3-4 saat uyuyor ancake geceleri en fazla iki saat uyuyup uyaniyor.hele son günlerde 1 saate düştü artık .çok yorucu oluyor .anne sütü alıyor acıkıyor mu yoksa deyip yatmadan önce mama verdim yine aynı… Sizce nedendir ? Başka bir sıkıntısı yok.ustelik uyanınca ağlamıyor emiyor geri uyuyor