Yagiz25 aynı defne gibi o zaman. Bizde öyle bir yudum su anca içiyor bana da az veriyorsun diyorlar ama zorlamakta istemiyorum. Yoğurtta bi kaç gündür birer kaşık veriyorum ben. Dediğin gibi o süzgeçten bende aldım önümüzdeki hafta sebzelerden denicem ☺️ Hemen hemen aynı beslenme yöntemimiz. Değişik şeyler denerseniz bana da yazın lütfen aklınıza gelirse. Çok teşekkür ettim iyi geceler 💁🏻♀️ Sizinde minikonuz sağlıcakla büyüsün inşallah