Kolumu ve bacağımı anlayamadığım bir sinek ısırdı ve giderek şişmeye kabarmaya başladı. Hametan kullanıyorum düzelmesi için. Bu sürede 3 aylık oğlumu emzirmeye korkuyorum ya sinek mikrobu ya da zehiri vs süte geçer diye :( aynı sorunu yaşayan var mı ? Siz naptınız ? Oğlumu emzirmelimiyim ? Sütlerim hep boşa gidiyor :(