Ben boşanma aşamasındayım 3 yıldır bitmedi o sırada başka biriyle evlendim çocuğum oldu şuan dava sürüyor babalık davası da açtılar DNA örnekleri verdik Kasım’da mahkeme var yine uzayacak mi ne olacak bilmiyorum. Boşanma davası benim olduğum memlekette babalık soybagı davası onun olduğu memlekette. Bizde şimdi eşimle taşınmayı düşünüyoruz Antalya’ya gitmeyi düşünüyoruz acaba bu mahkemeyi etkiler mi gitsek bir sorun olur mu. Birde benim ikametgah şuan annemgilin evinde gözüküyor eşimle aynı yerde gözükmüyorum daha aldırmadık.