Bahar18 ayakta hiç sallamadım. Kızım 3 buçuk yaşına yaklaştı oğlum da tam 3 buçuk aylık. Kızım 4 ay çok huzursuzdu ve uyumadı hiç. Ama yine de ayağımda sallamadım alışmasın diye. Sonra hareketlenmeye başlayınca yorulup kendi uyumaya başladı. Bi sessizlik olduğunda kesin evin bi yerlerinde uyumuş oluyordu. Oğlum kıza göre daha sakin. Emer uyur bakınır etrafa yine uyur. Ben uyutmadım hiç iki çocuğumu da, kendileri ne zaman uyumak isterse diye hareket ettim. Oğlumda da öyle devam ediyorum. Oğlan da şimdi hareketlenmeye başladı. Yere atıyorum dönüyor kıpraşıyor, yorgun düşüp uyuyor. Kızımdayken Bi köşesi vardı orda mamasını içer uyuyakalırdı. Biz odasına geçirirdik.zaman içinde odasında mamasını içirdik orda uyumaya başladı. İlk başlarda 1-2 saat yanında beklediğim olurdu. Ama şimdi kendi uykusu gelince sütünü ister odasında uyur.