Selimikomom Şu allahın belası diş ne zaman çıkıyor? Tüm belirtiler var bir türlü patlak veremedi veya 5. Ay atağı diye bir şey var tüm çocukların huyunu falan mı değiştiriyor? Bu 5. Ay atağı kim ve neden benim oğlumu üzüyor??!! 4. Ay atağını böyle ağır atlatmadık.birde uyuması yoktu iyice bitti abartmıyorum 24 saat içinde sadece 4 saat uyuyor yıldımmmm yıldımmmmmm
queen_mom Selimikomom kızım da 5. Ayda cok değişmişti. 4 . Ayda bişey yaşamadık biz ama 5 cok zorluydu.sanirim atak diş karışmış
beyzzsenturkk_ Selimikomom diştir bizimde 1 hafta öyleydi baktım damağı yarılmış yarıldıktan 10-15 gün içinde dişi çıktı ve o uykusuzluğu geçti tetagil ve calpol kullanıyoruz
Bal38 Selimikomom benimki bi yaşında ve hala öyle gündüz uykusu en fazla 1 saat oluyor benimkide 3 aylıkken diş dönemine girmişti ama doktor hemen patlamaz dedi. 6 ay 2 günlüktü ilk dişi çıktığında sonra arka arkaya geliyor hemen hepsi dün 1 yaşına girdi 8 tane dişi var
Nazikomom Selimikomom çıkmak bilmeyen dişler , bizde de tüm belirtileri 7.ayda başlayıp 1 yaşında patlak verdi . Çok zor ya kabarma var mı eğer kabarık ve sertse 5 güne patlıyor. Bizde kabarıp kabarıp inmişti delirtmişti beni o belirtiler. Bizde dün gece sınandık hiç durmadı hep ağladı sanırım bizim de üst dişler geliyor çok sert hafif kabarmış . İnşallah siz hafif çıkarırsınız 🌸
Selimikomom queen_mom ya 4-5 gündür böyle tanıyamıyorum çocuğu artık çok sakindi bi anda deliye döndü off
Selimikomom beyzzsenturkk_ bende dentinoxla calpol kullanıyorum zaten onlarla uykuya geçiyor 😫 bakıyorum hani bir yarılmada yok
Selimikomom Bal38 yaa inşallah daha geç çıkmaz bi an önce biter bu işkence. gündüz 1 saat bile uyumaz benimki belki çok nadir. dışarı her günn çıkarırım hatta sabah çıkar gece geliriz yok yani 0 uyku delirdi benimki
queen_mom Selimikomom yani aslında şu yönden zor.aşırı hareketleniyor ve dönmek istiyor sürekli dönmekten uyuyamiyor uyandırıyor sürekli kendini.o yönden zor uyjular bölünüyor çünkü. Bir de hiç yanlız kalmayı sevmiyor artık heo yanında istiyor kucağıma gelmek istiyor.ama çok da tatlı oluyorlar hareketli halleri benim hoşuma da gidiyor bı yandan 😅bide uyandırmasa kendini
Bal38 Selimikomom benimkide bugün hiç yatmadı bunlara alış artık gülüm anı anını tutmuyo büyüdükce uyku kalmıyor bunlarda 2 yaşına kadar tüm dişlerini tamamlamış olurlar inşallah 8. Ciyi patlattı benimki 2 gün önce onun huysuzlugu var
Selimikomom queen_mom şimdide öyle bak yemin ederim beşiğin kenarlarından tutup kendini kaldırmaya çalışıyordu Ana kucağından poposunu ittirip kendini yere atmaya çalışıyor kaç defa yakaladım öyle kemeri bağlamıyordum şimdi şart oldu aşırı hareketlendi geçen koltuğun altına döne döne ta oraya kadar gitmiş oyun halısındaydı
Selimikomom Nazikomom tüm bebekler hafif atlatsa keşke biz dayanamıyorken onlar nasıl dayansın🥲 kabarma yok daha ama eli sürekli ağzında, ishal,ateş çıkıyor bazen, önü salyadan ıslanıyor tüm belirtileri var
Nazikomom Selimikomom inşallah çabucacık çıkarır 🙏🏻🙏🏻zor ya bence bebek bakımında en zor dönemi😞 zaten sen anlarsın diş etleri şişiyor puf puf diş çıkacağı zaman da incecik bir çizgi beliriyor onu gördüğün zaman 2-3 güne patlıyor diş. Geç çıktığı zaman da sıkıntı oluyor ki ben yaşadım 14 aylık 2 dişi var üstler kabarık ama ne zaman çıkacağı belli değil bugün zombi gibiyim 2 saatlik uyku ile gece hiç uyumadı. Daha yeni uyuttum .
Selimikomom Nazikomom ayy bende öyle inanır mısın hiç uyku uyumadı aşırı sakindi oğlum şimdi eşimle zapt edemiyoruz bugün gördüm diş etleri şişmiş 😢😢😢 evim kılığından çıktı ben kılıktan çıktım eşim kılıktan çıktı hâlâ ağlıyor ağlaya ağlaya kendini uyuttu resmen çok üzgünüm ya çok ağlamak istiyorum 4 gündür yıprandım bebeğim ağladıkça vicdan azabı çekiyorum ayriyetten bende gribim hem sıcak hiç çekilmiyor 🥺
Nazikomom Selimikomomçok geçmiş olsun canıım 😞yazın hastalıkda zor sıcak da insanı çok yoruyor .eğer dişler geliyorsa ondandır canım bütün ağlamalar birde çok geniz akıntısı yapmıştı biz de eğer geniz akıntısı varsa daha çok rahatsız eder özellikle uykuya geçişte,çok zor bir dönem ilk bebeklik dönemi ya. 1 yaşından sonra daha kolay geldi bana şimdide zapt edemiyorum o ayrı bir durum ama beni anlıyor ne istediklerini bir şekilde anlatıyorlar. Sabret geçiyor bu günler de sağlıkla büyüsünler 🙏🏻🌸