Mtbuaaa Kızlar 33 aylık oğlum var. Ebevenyli oyun grubuna kayıt yaptırdım Size sormak istediğim sosyalleşmesinde etkisi olur mu ? Kendimden ayırmak istiyorum arkadaş kursun istiyorum Sizce ne kadar bir sürede etkisini görürüm? Kreş istemedim yaşı küçük benim için erken vermek istemiyorum Birde şu an bensiz bir ortamda kaldığında çok pasif kalıyor. Ebeveynli oyun gruplarına gidip çocuğunun anne ihtiyacı kalkan annelerimiz var mı ?
Dolores Mtbuaaa benim öğrencim var, bu şekilde başlattık annesiyle gitmeye başladı, 1 ay kadar anne katıldı. (8 saat) . Sonrasında annelerin girmediği 5 çocuk 2 öğretmenli gruba girmeye başladı tek başına. Çok çok fark ettti diyebilirim
Dolores Mtbuaaa 3 gün özel ders yapıyorduk (5 saat) 2 gün de oyun atölyesine gidiyorlardı (2 saat) ailenin tercihi böyle oldu ama çok iyi geldi her türlü 6 ay çalıştık ve kreşe hazır şu anda. Kayıt yaptık