aryig ben de öyle düşünmeye başladım artık iyisi olsun önemli olan. Kışın kaç tog kullanmalıyım baktım tabloya ama 20 derecenin altında 2.7 tog yazıyor evler ısınıyor sonuçta o kadar soğuk olmuyor ki evin içi. Diğer en yüksek 0.5 seçeneği var owli de. Siz kışın kaç tog kullanıyorsunuz ?