anne905 Ayy cam deyince bi çok tehlikeli geldi kırıldığını düşündüm içim tuhaf oldu 🥴 ben parmağım ile bakmıştım minicik batıyordu zaten patlayınca inci gibi küçücük beyaz gözüküyor böyle beyaz yara gibi de duruyor diş etleri pembe olup da minicik bi beyazlık olduğu için 😂 tarif edebildim mi bilmiyorum ama benim oğlum da öyle olmuştu güldürmek için kırk takla atmıştım göreyim diye hatta kaşıkla yemek yedirirken de kaşıkta hissetmiştim kendisi direk kaşıma isteği ile ısırdığı için sesi hissedebiliyorsunuz 😂