Merhaba hanımlar
Oğlum 16 aylık oldu bugün gece radikal bir kararla memeden kesmeye karar verdim. Gece yapışık uyuyorduk memeyş çekince uyanıyordu Buda ikimizin uyku kalitesini de aylardır bozuyordu , yemek zor yediriyordum ve dışarıda çok büyük sorundu sürekli emmek istiyordu emzikte kabul etmiyor ,bu gece iyice mızmızlanınca kesmeye karar verdim ve vermedim ucuna yara bandı yapıştırdım anladı emmedi ama uyumuyor çok zorlandı çok ağladı kendimi hazır hissediyorum ama emerek uyuyan bebek anneleri neler yaptınız nasıl uyutabilirim gece uyandığında nasıl uykuya geri dalar yardımcı olur musunuz zor bir süreç bizi bekliyor 🥺