M987 bizde 13 aylıktı tek uykuya geçtik, kendisi sinyalleri veriyordu zaten. 2. Uykuya çok zor geçiyordu ve akşamda uykuya geçiş saati çok gecikmeye başlamıştı, 2 aydır tek uyku yapıyoruz düzenimizi oturttuk ne gündüz ne de akşam uykuya geçerken savaş vermiyoruz.sizde deneyebilirsiniz tek uykuyu