Bebeğim 4 ay 27 günlük çok huzursuz sürekli ağlıyor çok ateşi vardı düşmüyordu yatış yapıldı biraz düzelir gibi oldu derken yine başladı kabus gibi geceler asla uyumuyor alarm kurulmuş gibi gece 3 te uyanıp birdaha uyumuyor kulağını saçını çekiştiriyor sürekli huzursuz ağlak. İshaldi diye mamasını değiştirdik sma kullanıyorduk şimdi hipp aldık ama bu defada kakası çok sert ayağını atıp duruyor uyurken acaba mama mı iyi gelmedi bilmiyorum niye böyle artık psikolojim bozuldu ağlamak istiyorum ona bile Fırsat vermiyor sizce neden böyle bebeğim