haticenurrr ay aşıları olalı 7-8 gün oluyor 2 bacaktan olduk, sağ bacagında sorun yok ama sol bacagında aşı yerine dokununca hissedilen sertlik şişlik var bu normal mi? yardımcı olur musunuz🥹