2 gün gecikti reglim. 27 sinde şehir dışıne gidicem ve orda olmak istemiyorum ya🙁 benim için tam bi işkence olur. Hem nişan hemdd küçük bir kafa dağıtma tatili bu benim işin. Adet söktürücü ilaca eşim karşı çıktı. Ne yapabilirim ben kolay olabilmek için. Adet belirtileri var ama yok olamadm. Belim ağrıyor bacaklarım ağrıyor karnımda garip bi ağrım var. Bi ishal oluyorum bi kabız. Ama gel görelimm tık yookk. Normalde geç olmak isterim ama şu an yola gideceğim için adetim olsun bitsin kafasındayım. Varmı önerebilcepiniz şeyler. (Papatya çayı içtim,soğan suyu içtim)