mimom_1 Başlıktada belirttiğim gibi , aynı durumu yaşayan varmı 7 aylık kızım ama evimizde klima açık cok sıcaklıyacağı bir ortamda yok
birtatlivera mimom_1 Benim kızımda da 20 gündür öyle. Ama ateş maksimum 37,5 çıkıyor. Bol su içiriyorum. Terledikleri için çok su kaybediyorlar. Su verince vücudu da dengeleniyor. Ben böyle çözdüm, susuz bırakmamaya gayret ediyorum.