3 gündür sağ göğsümde ağrı var emzirirken ve sonra çok ağrı oluyor işinden böyle ve kaşıntı oluyor şiş falan değil ama içten kaşınma yanma sanki iğne yapıyorlarmış gibi bir his çok tuhaf bir ağrı anlatamıyorum geçsin diye sürekli o tarafımı emzirmeye çalışıyorum benim gibi olan var mı nasıl geçer emzirmesem bile ağrıyor çok fena 1 aylık oğlum