Ya delircem ya. Çocuğu hastaneye götürelim diyorum pazar günü hastane mi açık diyor. Gerizekalı acil diye birşey var boşuna mı yapmışlar. 70cm yükseklik az mı ya. Neymiş birşey olmazmış o kadarcıktan. Bu nasıl bir babalik yemin ediyorum kendimi bogmamak için zor tutuyorum şu adamı. Birde bana suç atıyor , çocuğu boş bırakmışsin yanına birşey koycaktin diye. Zaten yastık vardı çocuğun yanında ,kaç gündür uykusuzum bu suçlu arama derdinde. Biraz vakit geçsin taksi çağırıp gidicem ,ömür boyu yalnız kalmaya mahkum bu adam bizi her koşulda böyle yalnız bırakıyor işte