Gupssse hiçbir yan etkisi yok. Benim ilk doğumum normaldi ikinci de normal olsaydı doğumdan 2 ay sonra laparoskopiyle bağlicaktılar ama bebişim iri olunca sezaryen olmak zorunda kaldım direk doğumda bağladı doktorum. Benim iki çocuğum da plansız oldu o yüzden artık riske atamadım en güvenlisinin bu olduğunu öğrendim. Çok da memnunum adetim herşeyim eskisi gibi kırkım çıkar çıkmaz adet oldum spiralle kanamayla falan uğraşamazdım ki spiralle falan hamile kalan çok insan var