Kirazylmz Bende bebeğim dogdugundan beri bu ıslak mendili kullanıyorum. Şuan 1.5. yastayiz hala bu ıslak mendili kullanıyorum ve çok memnunum. Çok ıslak şekilde olan mendiller pişik yapar bebeği ve ardından hep kurulamak gerekiyodu. Ama üni babynin ne çok ıslak ne de çok kuru olması arada ideal olması beni çok memnun ettirdi♥️🙏