4+20gunluk olduk dha yeni azalmaya başladı.kac kez dr.goturdum tüm söylediklerini yaptım ama sonuç alamadım.5dk ara ile 6 7kez kustugu zaman oluyodu.emsede ayni mama da yese aynı.ha bide dr.kilo kaybı olmadığı, gelişimi iyi olduğu ve fışkırtarak kusmadigi için sıkıntı görmüyo ilaç falan bişi vermedi gittiğim 2doktorda