Mrb kızlar..Bebeğime ilk 6 ay prima kullanmıstım memnundum aslında..Sonra Molfix deniyim dedim aralarda bunu kullanınca devamında molfixe gectim artk genel olarak memnundum bir şikayetim yoktu..fakat 5 no son ikidir aldım paket ciddi kötüydü özellikle şuan aldım son paket..Kızım sürekli kendini cekistiriyo..acaba hava sıcak popusumu kasiniyo diye yıkiyorum kuruluyorum tertemiz kuru..ama bezin genel halinde yapı olarak bir değişik hissediyorum ve rahatsız eden benzin gibi mi ne desem bilemedim bir koku var dümdüz bezi tek başıma elime alsam rahatsız oluyorum..şuan yine aynı rahatzilikla uyandı kızım elde olan fazla 6 no bezi taktım buyuk olsada onda o koku yok….bu tarz bir problem yaşayan oldumu acaba..?daha yeni 78 lik paketti gerisini kullanmayı düşünmüyorum içime sinmeyen bişey var…beni kokusu kizimida rahatsiz eden ne çözemedim..büyük değil kucük değil kilosuna en uygun bu…özetle bazen değişik problemli görünen no’lar denk gelebiliyo..Kooperatif marketten almıştım bu paketi bu arada..böyle br problem yaşayan var mı lütfen?