Anneler merhaba 2.5 yaşında kızım var hala tam olarak konuşmuyor çok korkuyorum. Bu konu da tecrübeleri olan var mı anne baba yemek su ver dondurma baba geliyor anne geliyor babaanne dede teyze anneanne isimlerimizi söylüyor eşşek inek sinek böyle şeyleri söylüyor ama tam olarak her şeyi konuşmuyor bazı şeyleri tekrar etmesini istediğim de etmiyor sayıları 1-den 9a kadar sayıyor ve gün içersin de çok hareketli hiç yerinde durmuyor sürekli bi yerleri karıştırıyor hareket halinde hep sizinkiler ne durumda ?