Çanakkalede yaşıyoruz havalar asiri sıcak ve evimiz de çok sıcak oluyor resmen yaprak kimildamiyor şuan bile dışarısı 24 derece gösteriyor evin içi rahat 30 vardır oturduğumuz yerden terliyoruz bebegimi tek bezle yatırıp üzerini ince çarşaf gibi birsey örtsem üşür mu 6 buçuk aylık