Anneler öncelikle hepinize merhaba ne olur yardımınıza ihtiyacım var gerçekten çok doluyum 32 aylık bebeğimi hala uykuya alıştıramadım günde bi kere uyutuyorum öğlen onu da zorla uyutuyorum uyutmadığım zamanlar gece daha kötü oluyor bütün gece kıvranıp ağlıyor eli ayağı durmuyor gece uykusuna geçmekte çok zorlanıyor tavsiyeleriniz önerileriniz var mı sizinkiler ne durum da gerçekten piskolojim bozuldu artık nasıl yapacağımı şaşırdım tükendim