Eceemmm tanı koyulan hastaneden farklı bir hastaneye gittik zaten orada rutine bindirdik. orası da benzer şeyler söyledi ama sonra memlekete geldik, memleketteki doktor da kalçaların oturduğunu söyledi iyi bir doktor hem de ama açı söylemedi bir türlü. oturmuş kalça deyip durdu anlayamadım röntgende oturmuş görünüyorsa usg açısına gerek yok mu. (bu arada e nabızdan raporları takip ediyorum açı yazmıyor.)