Merhabalar anneler, acil yardımınıza ve tecrübelerinize ihtiyacım var. Benim bebeğim 7 ay 10 günlük. Şimdiye kadar hiç uyku problemi olmamıştı. Ancak yaklaşık 2 haftadır geceleri her saat başı uyanıyor ve ağlıyor. Yanına yatıyorum, sarılıyor ve uyuyor. 1 saat sonra tekrar uyanıyor. Sabaha kadar böyleyiz. Artık yorgunluktan çıldırmak üzereyim. Geçen hafta alt dişlerinden biri patladı. Ondan olabilir mi? Sıcaktan da olabilir diye düşünüyorum. Bazen gece oda sıcaklığı 30 dereceyi buluyor. Neden olabilir? Lütfen fikir verin delirmek üzereyim