NurArelDuru Oglum 3 yaş 4 aylık boyu 90 cm 12 kg endokrin doktoru büyüme hormonu eksikliği nedeniyle tedavi görmesi gerekiyor defi hormon iğnesi verdi kullanan varmış acaba faydası olur mu
teomoms2 NurArelDuru benımkıde 3buçuk yaşında 13 kg 96 cm ama hıç bakılmadı bu hormona, genetık dedıler tamam yemesı az ıstahsız ama boyu yasıtlarından baya kısa duruyor uzuluyorum
Yildizzza NurArelDuru oğlunuzun 2 yaşındaki kilo boyunu hatırlıyormusunuz. Benim oğlum da çok zayıf boyu kısa bende istiyorum endokrin görmesini ama erken mi henüz bilemedim
elfhuma19 NurArelDuru boy kilo orantısı nasıl yani sağlık ocağında falan baktığınızda uzama varmı yoksa durağanmı
NurArelDuru ask_558 evet başladık 6 ay oldu çok zorlu bir süreç ama daha 6 ay var 6 ayın sonunda testler tekrar yapılacak
ask_558 NurArelDuru Allah’ım kolaylık versin peki büyüme hormonu eksikliği bir kan tahlili ile anlaşılıyor mu
Antalya0703 NurArelDuru geçmiş olsun 6ay kullanmanıza rağmen etkisi oldumu süreç nedir merak ettim benim oğlumda gelişmiyor çok üzülüyorum endokrine randevumuz var ne dicek bakalım
Tyrcm Çok geçmiş olsun inşallah bi an önce toparlar bebeğiniz 💕 süreç hakkında bilgi verebilir misiniz?
NurArelDuru Antalya0703 6 ayda 5.8cm uzadı ve 1 kilo aldık etkileri çok yüksek ama çok zorlanıyorum 2 tane daha çocuğum var tek yapamıyorum iğneyi mesela
Antalya0703 NurArelDuru cuma günü gidicez bizde bakalım bize ne dicekler allah ım acil şifa versin hepimizin yavrularına inşaallah
dilaraoata Tyrcm merhaba.. bizim doktorumuz yan etkileri olarak hizli buyume olacagi icin bazi kemiklerde egrilik olabileceginden bahsetti omurilik egriligi gibi ama bi olasilik sadece hic karsilasmadiginida soyledi