Merveio14 Merve-ggbkn emiyorsa bence biraz daha emzirin anne sütü daha kıymetli 💜 Birde emerken diş sorunsalı nasıl gidiyor ısırıyorlar demi 😵💫
Badeninannesi1 Merve-ggbkn uykuya geçerken mamasız sıkıntı yaşamıyorsa kesin biberona bağlanmasın benımkı gibi
Beraninannesii Merve-ggbkn Zar zor içiyordu benim bebeğim 12.ci ayında doktora danışarak kestik. Günde toplasan Max 120cc anca içiyordu.
livanurvealpinannesi61 Badeninannesi1 yemek yemesi nasıl önemli olan o yemek yemiyorsa kesilmeli diyor doktorlar
busesue livanurvealpinannesi61 benimki de mama iciyo sürekli gece 2 kere gündüz yemezse birsey veriyorum