Kiri57 Ya normalde memeyi görünce susması beklenir yani benimki sessizse bağırıyor ağlıyor ya da mızırdanıyor. Ama memeyi mutlaka istiyor. Acaba travmatik bir şey mi yaşattımda memeyi isteme şekli böyle kaldı ? Sık sık emziren biriyim .
Merveio14 Kiri57 bilemedim Vala doktorunuzla görüşebildiniz mi ? Benm kızımda 3 ay 9 günlük memeyi görünce bi ıhı ıhı yapıyor gülerek öksürür gibi :) anlıyor emeceğini ama emince duruyor devam etmiyor. Travmatik denecek şekilde Daha önce emerken bişi oldu mu
Kiri57 Merveio14 yani olmadı. Hatırlamıyorum çokta dikkat ediyorum. Çok mu aç bıraktım acaba yada ne bileyim yanlış bir şey mi yaptım. Anlamıyorum hevesle emiyor ama emincede gülücükler saçıyor. Hiç anlamıyorum üzülüyorum.
Kiri57 Merveio14 mememle çok kavga eden bi bebekti ama hep öyle oldu. Çok hava yutar çok hızlı emer. Hızlı doyar 10 dk dan fazla emdiği çok azdır. Kilosuda iyi. Tazyiklimi geliyor dicem az gelincede memeyi bırakır. Anlamıyorum hiç ama hiç. Bizde 10 dk içinde yemeği yer bırakırız hızlı yeriz. Hızlı doyarız. Bizemi çekti anlamıyorumki.