1gunes ayy sıcaklarda çok normal, göğsünüzü yıkayıp emzirin hem biraz ısı derecesi düşer, yanlış anlamayın ama belki koku da olabilir yaz mevsimi terliyoruz ister istemez. Benim bebeğim de öyle yapıyor çünkü. Israr etmeyin öyle anlarda bir süre sonra tekrar teklif edin, emdikçe beynimize süt üret mesajı gidiyor🫠