Sareee11 kızım 1 ay önce bıraktı bezi. Eğer sen hazırsan bebekte hazırsa eğitime başlayabilirsiniz, ben ilk başladığımda gece bez takıyordum gündüz takmıyordum sonra yanlış olduğunu anlayıp gece de takmamaya başladım. Öncelikle tuvalet eğitimi sabır ister bu yüzden sabırlı olmanız lazım. Bezi çıkartın ve 5 dakika da bir tuvalete götürün altına kaçırdığında asla ama asla kızmayın (kızdığınızda korkar ve bırakmaz bezi) altına yaptığında büyük yada küçük birşey olmaz olur böyle şeyler diyerek geçiştirin büyük tuvaleti yapabilir bunun için yine sakin kalıp ama ben bunu yıkayamam bunu atmamız gerekiyor diyip gözünün önünde yalandan poşete koyun ve atmış gibi yapın. Her tuvalet yaptığında sana şunu alırım bunu alırım diyin mesela ben ilk tuvaletini yaptığında atlet külot takımı almıştım çok sevinmişti kızım her tuvalette ödül verirseniz hoşuna gidip bırakır, tamamen bırakırsan sana şunu alırım diyin benim kızım scooter çok istiyordu eğer bırakırsan scooter alırım dedim ve bıraktı çok şükür hatta kendisi bile gidiyor tuvaletine ilk başlarda zorlanırsın ama alışıyor insan (ben eğitim için 1 hafta dışarıya çıkmadım😂)