Audanur38 Ben küçükken kısır yenilince kısır olunuyor sanardım sizlerinde varmı böyle yanlış bildikleriniz 😂
gencmom_ Audanur38 bizim mahlede kilolu bi abla vardı kardeşime kuzenime falan ben şişkoyum sizide ekmek arasına koyar yerim derdi bende yesin diye beklerdim kilolu insanlar cocuk yiyip kilo alıyor sanıyordum meğersem sevme şekli değişikmiş kadının 😁
Cocolingo Audanur38 tv bozulmuştu babama niye bozulmuş diye sorup duruyordum 20₺ sıkışmış kızım diyordu , yıllarca tv ye gerçekten 20₺ sıkıştı sandım
Teomom1 Audanur38 evimizin terasında gece otururken karşıda görünen ışıkları sormuştum babama. O da yıldız onlar babacım ne kadar güzel değil mi demişti. 😂 Annem de niye kandırıyorsun çocuğu başka evlerin ışıkları onlar kızım demişti 😂 ben de çok etkilenmiştim yani ooo evimizden bir sürü yıldız görünüyor diye. 😂
ladymoms_ Küçükken cizgifilm izlerken sirinler ekrandan çıkıp eve dökülcekler sanırdım haber spikeri ekrana bakarken bana mı bakıyor zannederdim gagsgshsh keşke hala o kadar masum olabilsem be
Beyninizikullanmakucretsizdir Audanur38 hamileyken içilen her türlü şeyin, bebeğin kafasına döküldüğünü zannederdim 😂😂 hatta anneme, sıcak çay içiyorsun bebeğin kafası yanmıyor mu? Bunu sormuştum aklıma geldikçe gülüyorum 😆
Tubimomiki Audanur38 benim annem babam ben 4 yaşındayken fln bir anda kayboldu yani bana öyle geliyordu boşanıp evlendiler tekrar bende hep bir gün gelecekler diye beklerdim şimdi anne oldum kızım ve doğacak oğlum aynı seyleri yaşamasın ve bir gün bile eksikliğimizi hissetmesinler diye uğraşıyorum
Melis1706 Audanur38 bu bostan karpuzlar oluyor hep filmlerde dereden cikardiklari icin derede yetisiyor saniyordum😃
uynakbalina Audanur38 ineklerin içinde insan var zannederdim yani insanları inek kostümü giymiş falan biz uyanıkken inek oluyorlardı biz evimize gidince kostümü çıkarıp insan djfkdskdk bence bunun üstüne çıkamaz kimse skfksk
missfortune Audanur38 bir uzuv koparsa yerine tekrar büyüyor sanıyordum. Anneme dediğim de keşke öyle bir şey olsa demişti. Artık çizgi filmde ni gördüm nerden aklıma geldi bilmiyorum.
Deletedmom104 Audanur38 ölünce sonsuz yaşama değilde sadece toprak altında olunacağını sanıyordum alsmakaka
Beyninizikullanmakucretsizdir Deletedmom104 bende şey diyordum kendi kendime, kıyamet koparsa Almanya’ya kaçarım kendimi kurtarırım 😆😆
Deletedmom104 Beyninizikullanmakucretsizdir Ve ne alakaysa Allah’tan korkulmaması gerektiğini düşünüyodum. Çünkü o affedici diye kodlamışım kafamda. Ortaokul olması lazım tam hatırlamıyorum Allah’tan korkmayan var mı diye soru soruldu din dersinde herkes parmak kaldırdı ben kaldırmadım akskakskaa kafir ilan edilmiştim ama affedici, yaratıcı gözüyle baktığım içindi alamkaka
Busrgok Audanur38 birdr kurtlar vadisindeli vurulup ölen insanlari gercrk sanjrdim kan cikiyodu ya 😄😄 hayatlarindan skilmis ölmek isteyenler kurtlar vadjsine gidiyyo saniyodm
sadekahve_bitter Van gölü canavarı diye çıkardı tv de bnde Van gölünde yaşayan canavar var sanardım😂🙈