Kızlar bebeğimde dün sabah ateş başladı. Hemen doktora gittik. “Boğazında kızarıklık var, biraz bekleyelim. Ateşi takip edelim, yarın belki ateşi geçer” diye eve gönderildik. Daha önce de ateş sorunuyla acile gittiğimizde bizim evde de yapabileceğimiz ılık pansuman uygulamasını yaparak eve gönderildik. Ateşimizin 3. Gününde devam etmesi üzerine kan tahlili yapıldı ve crp değerimiz yüksek çıktı. 3 gün de hastanede damardan antibiyotik tedavisi için kaldık. Şimdi bugün ateşimizin 2. Günündeyiz. Halen devam ediyor. Ateş düşürücünün etkisi geçtikçe ateşimiz yükseliyor. Korkum yarın doktora gittiğimde yine crp değerinin yüksek çıkması ve bu sefer yine hastanede yatmak zorunda kalmamız. Ki hastaneden taburcu olalı daha 15 gün bile olmadı. Eskiden çocuk doktorları antibiyotiği hiçbir tahlil yapmadan verirlerdi. Şimdi boğaz kızarıklığı görmesine rağmen hemen antibiyotiği vermiyorlar ve bekleyelim diye eve gönderiyorlar. Sonra da hastaneye yatış veriyorlar. Ben şimdiki doktorları anlayamıyorum. Ateşte 3 gün bekleme ve hemen antibiyotik vermeme kuralı diye birşey mi var?